Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kinesiska BYD visar elektrisk crossover

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det är inte enbart amerikanska, europeiska, koreanska och japanska bilar på Detroitsalongen. Även kineserna har vågat sig dit och en av dem är BYD Auto som visar upp E6 - en crossover med ren eldrift. Bilen ska lanseras i USA senare i år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]