Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kinesiska Geely har inga planer på Volvo-köp

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tidigare i dag gick nyhetsbyrån Bloombergs ut med uppgifterna att kinesiska Geely just nu för diskussioner med Ford om ett köp av Volvo PV. Som så många gånger förr ser det ut att vara ännu ett rykte då Geelys talesman förnekar detta.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]