I dag ska den kinesiska biltillverkaren Geely under en presskonferens i Hong Kong ha uttalat sig om ett eventuellt ägande av Volvo Personvagnar. De ska inte vara intresserade av ett delägande, utan ett 100-procentigt ägande.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld