Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kinesiska SAIC:s supermiljövänliga Leaf

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kinesiska biltillverkaren SAIC har gnuggat geniknölarna extra hårt och tagit fram en ny konceptbil. Tingesten heter Leaf och är en extremt miljövänlig bil som bara släpper ut rent syre.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]