Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Koenigsegg avbryter Saab-köp

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Koenigsegg fattade på tisdagen beslutet att inte fullfölja köpet av Saab Automobile. Enligt Koenigseggs vd Christian von Koenigsegg har affären dragit ut för långt på tiden. Nu uppges GM överväga att lägga ned Saab.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]