Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Koenigsegg går äntligen med vinst

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Trots ett ovanligt turbulent fjolår som bland annat innehöll ett misslyckat Saab-köp lyckades Koenigsegg hålla fart på försäljningen. Årsredovisningen för 2009 visar en vinst på 3,1 miljoner. Det är den första vinsten sedan 2004.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]