Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Koenigsegg har fått sin Saab 9-5

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Han fick inte hela Saab, men väl en liten del. Christian von Koenigsegg misslyckades i sitt försök att köpa Saab Automobile men bättre gick det med köpet av en ny Saab 9-5 Turbo6 XWD.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]