Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Koenigsegg Quant åker till Genève

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-19 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
När Saabs framtid blir allt mer osäker kan det vara befriande med en nyhet om en svensk biltillverkare som fortfarande är vid god vigör. Något oväntat har det dykt upp helt färska bilder på Koenigseggs nya Quant.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
buceye
Elbil tydligen. Mer info och bilder: https://www.automobil.se/zino.aspx?articleID=19136

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]