Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kraftig nedgång för amerikanska bilindustrin

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Försäljningen av nya bilar sjönk med hela 32 procent i USA under oktober månad. Även om de amerikanska tillverkarna är de som drabbats värst, så känner också de japanska av en kraftig nedgång.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]