Volvos nye ägare, kinesiska Geely, upplever goda tider nu. Deras halvårsrapport visar en vinstuppgång med 36 procent jämfört med första halvåret 2009. Vinsten uppgick till motsvarande 880 miljoner kronor efter att ha sålt 195 734 bilar.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld