Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

KTM X-Bow R - när en vanlig inte räcker till

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Känns KTM X-Bow lite för mesig och vardagsanpasad? Då kanske X-Bow R kan vara svaret. Fler hästkrafter och lägre tyngdpunkt ska ge en ännu galnare körupplevelse.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]