Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Läcker norrländsk hot rod

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Bo Zolland har gjort det igen - trollat fram en snygg skapelse i sitt 3D-program. Denna gång är det inte en tjusig Volvo eller Saab utan något riktigt amerikanskt, nämligen en hot rod med sällsynt härliga linjer.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]