Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Lamborghini förnekar Estoque-stopp

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Något oväntat har Lamborghini gått ut med ett pressmeddelande där de förnekar att supersedanen Estoque skulle vara lagd på is. Det innebär däremot inte att den ska gå i produktion.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]