Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Lamborghini Sesto Elemento får grönt ljus

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den extremt lätta, och inte helt svaga, Lamborghini Sesto Elemento gjorde ett rökfyllt framträdande på Parissalongen. Nu sägs det att Lamborghini har bestämt sig för att sätta den avancerade kolfiberkonstruktionen i produktion.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]