Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Lexus ger sig in i Golfklassen

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På Frankfurtsalongen om två månader ska Lexus visa upp en ny mindre modell som kommer att göra övre Golfklassen ännu tuffare än i dag. Lansering blir bort mot hösten 2010 och bilen kommer enbart att erbjudas med elhybriddrivlina.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]