Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Lotus Evora S - vem vill ha vanliga Evora?

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mer kraft i en Lotus är väl aldrig fel? På Parissalongen blir det premiär för Lotus Evora med ett extra ?S? som innebär 350 hästkrafter och, enligt Lotus vd, en helt ny körupplevelse.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]