Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Magna köper Opel - slut på såpan

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är det äntligen klart. GM bekräftade på torsdagen att man planerar att sälja Opel till ett konsortium bestående av kanadensiska Magna International Inc. och ryska storbanken Sberbank. GM vill dock inte helt skiljas från sin skyddsling.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]