Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Magna köper Opel

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt flera olika källor i kväll har kanadensiska Magna kommit överens med GM om ett övertagande av Opel. Italienska Fiat, som länge var med i leken, hoppade av förhandlingarna med GM i morse.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]