Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Många fartkameror ur funktion efter hastighetsomläggning

Startad av Krister Lindholm · 2008-10-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
De senaste veckorna har det varit fri passage förbi ett stort antal fartkameror utmed de svenska vägarna. Många har nämligen stått avstängda. Orsaken är de nya hastighetsgränser som infördes den 15 september.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]