Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Manifestation vid Saab-fabriken i dag

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går uttalade sig både vd:n och vice styrelseordföranden för GM om Saabs minimala chanser till överlevnad. Deras hårda ord får Saab-anställda och facket att ilskna till. I dag klockan 12 läggs dessutom arbetet vid Saab i Trollhättan ned för en stor manifestation.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]