Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Maud Olofsson kommenterar Saab-affären

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
För att Saab Automobile ska få statliga lånegarantier har den svenska regeringen hela tiden framhållit att biltillverkarens nya ägarstruktur ska klargöras och att produktionen stannar här hemma i Sverige. Nu kommenterar näringsminister Maud Olofsson de senaste dagarnas händelser.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]