Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Maybach 57S Coupé - drömbil av Xenatec

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Daimler verkar inte ha några planer på att bygga en ny Maybach-modell. Det har däremot tyska Xenatec. I samarbete med Maybach ska Xenatec bygga 100 exemplar av 57S i coupéform.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]