Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Maybach Zeppelin - ännu mer lyx

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Som om Maybach-bilarna inte vore lyxiga nog finns nu möjligheten att skruva upp överflödet ytterligare ett steg. Maybach återupplivar den gamla Zeppelin-beteckningen från 1930-talet och sätter den på 100 bilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]