Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda 2 uppdateras inför 2011

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tre år har hunnit passera sedan lilla tuffingen Mazda 2 presenterades i sin senaste skrud. Därför är det nu dags för en uppdatering som innebär förändrar exteriör och interiör, mer komfort samt förbättrade motorer och automatlåda. En ny snålare 1,6-litersdiesel är dessutom aktuell till Mazda 3 och 5.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]