Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda 3 halvkombi har smygpremiär

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På Los Angeles Auto Show, som pågår just nu, har nya Mazda 3 haft premiär. Men då handlar det om sedanmodellen med USA-specifikation. I Bologna i december är det i stället dags för halvkombin, men redan i dag är det smygpremiär på nätet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]