Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda 6 - ett lätt lyft

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mazda 6 av generation två har avverkat första halvleken sett till sin livscykel. Därmed är det dags för en facelift, i det här fallet en lättare sådan. Utöver visuella förändringar har japanerna vässat chassit för roligare körning och bättre komfort, men också sett till att alla motorer har blivit snålare än tidigare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]