Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda hamnar på frimärke

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I år fyller Mazda hela 90 år och det vill det kejserliga japanska postverket uppmärksamma genom att ge ut ett frimärksblock med tio olika Mazda-modeller genom tiderna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]