Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda jobbar på ny RX-7

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mazdas nye designchef vill bygga en ny RX-7. Han har redan färdiga skisser på bilen och försöker nu övertyga Mazdas ledning om att en ny RX-7 med Wankelmotor behövs.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]