Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda köper Mazda-aktier av Ford

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mazda Motor Corporation köper tillsammans med flera av företagets strategiska affärspartners en större del av de Mazda-aktier som Ford Motor Company innehar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]