Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda RX-8 lyfts inför 2010

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Redan förra året visade Mazda upp RX-8 med diverse uppdateringar, men än så länge har enbart japanerna fått ta del av godiset. Nu är det dags för Europa att få RX-8 lyft inför 2010 vilket bland annat innebär nytt nylle med mer ?zoom-zoom?.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]