Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mazda satsar på 3D-reklam

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-12 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I samband med att nya 3D-filmen Avatar har biopremiär i Sverige den 18 december har även en ny tredimensionell reklamfilm med Mazda 3 i huvudrollen premiär. Därmed blir Mazda först ut i 3D på bioduken.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]