ne det gjorde jag inte. Jag hade inte någon tändstifts nyckel då.
Mazda startar inte
[ATTACH=CONFIG]977[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]978[/ATTACH]ok nu börjar det bli lite brottom å få bilen fixad.
Har nu kollat att det kommer soppa fram till förgasaren, testade dessutom med start gas och bilen ville inte starta i alla fall så det kan inte vara brenslet eller tillförseln.
Har kollat att tändstiften är rena och fina vilket dom är, fördelaren var också ok så ända dit är det bra. Vad mer kan det vara som kronglar?
har en liten bild på en komponent som jag inte vet vad den gör men den är kopplad till tändningsfördelaren med en tändningskabel i mitten.
Du har en bild på fördelaren också.
Har nu kollat att det kommer soppa fram till förgasaren, testade dessutom med start gas och bilen ville inte starta i alla fall så det kan inte vara brenslet eller tillförseln.
Har kollat att tändstiften är rena och fina vilket dom är, fördelaren var också ok så ända dit är det bra. Vad mer kan det vara som kronglar?
har en liten bild på en komponent som jag inte vet vad den gör men den är kopplad till tändningsfördelaren med en tändningskabel i mitten.
Du har en bild på fördelaren också.