Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

McDonalds bygger nät för laddning av elbilar

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Snart invigs den första laddstolpen för elbilar vid en av McDonald?s restauranger. Tanken är att elbilsägare ska kunna snabbladda sina bilar samtidigt som äter och fyller på sina egna batterier.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]