Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

McLaren satsar på personbilar

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Stora förändringar väntar för McLaren. Under gårdagen meddelade Ron Dennis, tidigare stallchef för McLarens F1-team, att han ska ta över som vd i McLaren Automotive. McLarens personbilsdel ska bli ett helt eget företag och nya supersportbilen P11 ska lanseras 2011.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]