Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

McLaren SLR kommer tillbaka

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Efter drygt ett år i vila gör SLR comeback. Produktionen av den extrema sportbilen lades ned när Mercedes och McLaren gick skilda vägar men nu har McLaren bestämt sig för att på egen hand bygga 25 nya bilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]