Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Merbanco återigen ute ur leken

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
En person med direkt insyn i Saab-affären avslöjar i dag att Saabs ena budgivare, Merbanco, är ute ur leken - än en gång. Enligt den anonyma uppgiftslämnaren är Saabs enda hopp holländska Spyker Cars.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]