Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Merbanco får inte köpa Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går deklarerade GM:s styrelse att det finns spekulanter på Saab som har december månad på sig att komma med intressanta bud. En av dessa, amerikanska Merbanco, låter i dag meddela att de efter GM:s beslut är ute ur leken.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]