Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Merbanco + svensk grupp bjuder på Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Turerna kring Saab och företagets vara eller icke vara fortsätter. I går lade Spyker ett nytt bud och GM bekräftade att flera intressenter hört av sig till dem. En av intressenterna är enligt nya uppgifter tidigare avsågade Merbanco. Denna gången ska de ha ett svenskt konsortium med sig in i budgivningen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]