Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Merbanco + svenskar vill ha hela Saab, inte delar

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går kväll kom inga besked från GM om hur det ser ut för Saab i framtiden. Det enda vi egentligen vet är att det finns fler intressenter än Spyker Cars. En av dessa, Merbanco i samarbete med en svensk konstellation, berättar i kväll att de endast är intresserade av hela Saab.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]