Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mercedes A-klass E-Cell snart i produktion

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
När Mercedes stoppar in elmotorer i sina bilar byter de också namn till E-Cell. Nu berättar Mercedes att lilla A-klass blir en E-Cell-bil och att produktionen startar senare i år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]