Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mercedes E 300 BlueTEC Hybrid kommer nästa år

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Årets Genèvesalong innehåller ovanligt många nyheter och av dessa är nästan alla miljöinriktade. Mercedes passar till exempel på att premiärvisa sin första dieselhybrid. E-klassen kommer i dieselhybridutförande redan nästa år med en förbrukning på 0,41 l/mil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]