Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mercedes Vito blir eldriven

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Med en batteridriven version av sin skåpbil Vito vill Mercedes bidra till en renare stadstrafik. Den batteridrivna Viton är byggd särskilt för stadstrafik och produktionen startar redan i år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]