Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mercedes Vito E-Cell rullar ut på marknaden

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det är inte bara de pyttesmå citybilarna som blir eldrivna, även de stora och hårt arbetande transportbilarna går mot eldrift. Den allra första blir Mercedes Vito E-Cell som rullar ut på vägarna redan i år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]