Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mercedes Vito utmanar Londons taxibilar

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
De välkända svarta taxibilarna har fått härja ostört på Londons gator i åratal. Nu utmanas de för första gången av Mercedes som har specialanpassat sin Vito för London-trafiken. Oddsen för att få en Mercedes-taxi i London är dock fortsatt höga.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]