Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mest nöjda bilägarna i Tyskland kör Subaru

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tyska motororganisationen ADAC har nyligen genomfört och publicerat sin årliga bilägarenkät som också är Europas största i genren. Efter att ha fått in 43 000 svar på hur nöjda tyskarna är som bilägare står Subaru vinnare. På motsatt sida - i botten - återfinns Renault.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]