Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Miljonbonus till Volvos vd

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvos koncernchef Leif Johansson ser ut att kunna plocka ut en stor bonus för 2008. Totalt handlar det om drygt 18 miljoner kronor, enligt Veckans Affärers uträkningar. Uppgiften om mångmiljonbonusen har väckt stark kritik.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]