Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Miljonböter för svensk fortkörare i Schweiz

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Bara för att det är Autobahn innebär det inte att man får köra hur fort man vill. Det fick en svensk 37-åring erfara när schweizisk polis stoppade honom när han körde 290 km/h i fredags.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]