Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mini får mer pulver 2010

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I väntan på det riktiga ansiktslyftet senare i år bjuder BMW på lite tekniska Mini-nyheter. Bensinmotorerna blir starkare och snålare och alla har nu äntligen tillgång till BMW:s valvetronic-system.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]