Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mini Paceman - Countryman som coupé

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I dag har BMW och Mini valt att presentera en ny konceptbil som går under namnet Paceman. Kort sagt en coupéversion av Countryman men med några nya designtrick. Eller om man hellre vill - en lillebror till BMW X6.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]