Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Mini Paceman sätts i produktion

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Mini-familjen utökas ännu en gång. Vid premiärvisningen av konceptbilen Paceman på Detroitsalongen passade BMW-toppen Ian Robertson på att meddela att Paceman ska bli Minis sjunde modell.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]